Sebenarnya Saya Isteri Dia Episode 11



Loading video masa ia tengah mula memang slow sebab ia tengah buffering. Harap anda bersabar & tunggu sehingga BlackScreen itu hilang. Jangan risau video ini dijamin ok oleh saya sendiri Enjoy :)

Sebenarnya Saya Isteri Dia Episode 11

Sebenarnya, Saya Isteri Dia! ialah sebuah drama televisyen yang ditayangkan pada setiap hari Jumaat di TV3 menerusi slot Zehra mulai 29 Mac 2013. Drama arahan Raja Ahmad Alauddin ini merupakan drama adaptasi dari novel "Sebenarnya, Saya Isteri Dia!" terbitan Karya Seni yang ditulis oleh Zura Asyfar. Teraju utama untuk drama ini ialah Tiz Zaqyah dan Izzue Islam.

1 comment:

  1. yumida ske tengok drama ni
    minat kat lakonan tiz

    ReplyDelete

Komen yang mengandungi "Hyperlinks" / Text warna biru akan dipadam, Harap maklum.

Comments that contain "hyperlinks" / Text color blue will be deleted, Please note.