Tonton Online Sebenarnya Saya Isteri Dia ( Full Episod )


Tonton Online Sebenarnya Saya Isteri Dia ( Full Episod )

Tonton Online Sebenarnya Saya Isteri Dia ( Full Episod ) | Sebenarnya, Saya Isteri Dia! ialah sebuah drama televisyen yang ditayangkan pada setiap hari Jumaat di TV3 menerusi slot Zehra mulai 29 Mac 2013. Drama arahan Raja Ahmad Alauddin ini merupakan drama adaptasi dari novel "Sebenarnya, Saya Isteri Dia!" terbitan Karya Seni yang ditulis oleh Zura Asyfar. Teraju utama untuk drama ini ialah Tiz Zaqyah dan Izzue Islam. 

Klik link di bawah ini untuk tonton Tonton Online Sebenarnya Saya Isteri Dia. Episod terbaru akan di-update dari masa ke semasa.

Loading video masa ia tengah mula memang slow sebab ia tengah buffering. Harap anda bersabar & tunggu sehingga BlackScreen itu hilang. Jangan risau video ini dijamin ok oleh saya sendiri Enjoy :)






22 comments:

Lynn Munir said...

Another sweet story. Baru sempat tengok 2 episod je.

san maria said...

nk nonton episode 5 laa

san maria said...

nk episode 5

Monyet Rimau said...

@san maria hahaha sorry ye...saya buat tak lama la

kasseh shisha said...

nape episode 6 x leh tgk g....

Monyet Rimau said...

@kasseh shisha Maaf yaa, belum keluar lag :) harap bersabar

ida da said...

Nk episod 7....td xsmpt tgok..cpt2 download...xsabarnye nk tgok..hehehehe

Blog 3 Dalam 1 said...

sabar ye ida da :D Uploader belum upload lagi :D

syazwani.sharif said...

knp episod 7 x leh bukak? :'(

Blog 3 Dalam 1 said...

@syazwani.sharif

cuba check internet awak...laju loading ke slow...aku buka ok je...dah tengok habis pun... masa starting tu memang slow...sebab dia nak load kan...so kena sabar tunggu sampai black screen dalam video tu hilang... memang boleh... jangan risau

Norlina Shir Mohamad said...

Terima kasih kerane upload cite2 ni..bole tak tgk episode 8?

Hakeem Azmin said...

boleh lah tengok episode 8. kalau boleh cepat downlaod

nur azalina yiess azalina said...

sya nk ep 8 sya x dpt tnggk pon,sbb bnyak homework...

nur azalina yiess azalina said...

sya nk ep 8

lIsSa ShOrT said...

Episod 9 , cepat laa , cepat laa , tak sabar

aien said...

nak episode 9 ! please sangat . x sempat tengok coz blackout .

DanieyAdam (MR.A) said...

episod 9..agak menakutkn..sbb si firash bengong gi ckp kt kwn opis yg dia selalu tdo dgn si qira

aien said...

nak episode 9 please . x sempat tengok coz blackout . :'(

aien said...

nak episode 9 please . x sempat tengok coz blackout :'(

Fasihah Jasni said...

ada 1 lagu dalam episod 9 tu, saya suka sgt. tp x tau tajuk. tau x tajuk lagu tu ?

Monyet Rimau said...

@Fasihah Jasni tidak pasti pula puan... forteen - kita ke?

Mr. Darto said...

good